ازتون خواهش میکنم لطفا کلیپی که بعد از این نامه برای شما گذاشته میشه ببینید

چرا؟

چون ما هم انسانیم و در چند قدمی همین انسانیت هزاران کودک در حال جون دادنند .

مطمینم هرکدوم از کسانی که این نامه رو میخونن یا به دستشون میرسه کودکی رو اطرافخودشون دارند یا پدرند ومادر یا عمو خاله دایی و ....

وقتی به اون بچه نگاه میکنی چه حسی داری؟

چقدر از این که توی بغلت بگیریش لذت میبری؟

شیرین زبونیاش تاحالا چقدر به لبات خنده آورده؟

حالا یه جایی همین نزدیکیا بچه ها میمیرندبه همین راحتی نه نه میتونی یه سری به همه سایت های خبری بزنی به همین راحتی هم نمیمیرند عکساشونو ببین شباهتی به بچه هایی که تو هرروز میبینی دارن؟

خیلی درد ناکه 

کسانی رو میشناسم که میگن حمله به فلسطین حقه اونا کشورشون رو فروختن باشه حرفتون قبول اما

یه سوال ازتون دارم اونا جون ناموس و بچشونم فروختن؟

سازمان ملل کجاست؟ سازمان ملل خیلی خنده داره آره مال ملت تمام ملت دنیا اما پس کجاست؟

اها یادم رفته بود هرچند وقت یک باریم محکوم میکنه و بقیشم شاید خوابشون میاد یا حال ندارن

یمن یمن یمن این روزا زیاد این اسمو میشنویم میخوام براتون از بی تفاوتی های زیادی بگم که حتی مردم خودمون نسبت بهشون دارن کمک ها رو همه میدونن بزارین از بی تفاوتیا بگم

از جووونای هم سن خودم که وقتی بهشون وبلاگو معرفی میکردم بعد از دیدنش میگفتن خب که چی؟ به ماچه؟الان میگی چیکار کنم؟ چقد دنبال کسی گشتم که زبانش خوب باشه تا بتونیم به هم کمک کنیم تا هیچ بچه ای توی دنیا دیگه اینطوری با ترس اشهد خودشو نگه

نه من نه کسایی مثل من اصلا مهم نیستن یعنی منی وجود نداره مهم فقط بچه هان

تا بتونن دوباره لبخند بزنن فقط همین

ازتون خواهش میکنم توی شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام فعالیت کنین اگه زبان انگلیسی تون خوبه حتما حتما یه کاری بکنین دیگه جنگ از توپ و تفنگ گذشته قدرت دست ماست زیر انگشتای شما یه صفحه ی کیبورد توی یه شبکه جهانی هستی خواهش میکنم به فکر کودک خودت هم باش .